Mies istuu pidellen kädessään tablettitietokonetta.

Uutiskirjeet

Museoviraston uutiskirjeissä kerrotaan ajankohtaisista kulttuuriperinnön uutisista ja tapahtumista.

Uutiskirjeessä kerromme elävään aineettomaan kulttuuriperintöön liittyvistä ajankohtaisista tapahtumista ja kuulumisista. Aiheita ovat mm. elävän ja aineettoman kulttuuriperinnön luettelot, avustukset sekä kansainväliset kulttuuriperintötapahtumat.

Kirje ilmestyy 3-4 kertaa vuodessa.

Tilaa elävän perinnön uutiskirje

Syksy 2022

Maaliskuu 2023
Toukokuu 2023
Syyskuu 2023
Marraskuu 2023

Uutiskirjeessä kerromme vesien kulttuuriperintöön liittyvistä ajankohtaisista tapahtumista ja kuulumisista. Aiheita ovat mm. museolaivat ja liikennevälineiden avustukset, meriarkeologia ja hylyt, vesien kulttuuriperinnön suojelu sekä Suomen merimuseon näyttelyt ja tapahtumat.

Kirje ilmestyy 3-4 kertaa vuodessa.

TIlaa vesien kulttuuriperinnön uutiskirje

1/2023
2/2023
3/2023
4/2023

Museoviraston kulttuurimatkailun kehittämisen ja Euroopan neuvoston kulttuurireittien uutiskirje sisältää kulttuurireittitoiminnan viimeisimmät kuulumiset, tapahtumat ja uutiset sekä nostoja kulttuurimatkailun kehittämisestä Suomessa. Kirje ilmestyy noin neljä kertaa vuodessa.

Tilaa kulttuurireittien uutiskirje

1/2022
2/2022

1/2023
2/2023
3/2023

Suomen kansallismuseon uutiskirjeestä kuulet ensimmäisten joukossa, mitä museoperheemme museoissa tapahtuu, mitä erikoisuuksia opastuksien tai museokauppojen valikoimista löytyy, miten museotyötä tehdään ja kuinka yhteisestä kulttuuriperinnöstämme huolehditaan. Uutiskirje ilmestyy noin 10 kertaa vuodessa.

Kouluille ja päiväkodeille suunnattu kirje kertoo Suomen kansallismuseon museokohteiden lapsille ja opetukseen suunnatuista sisällöistä.

Kansallismuseon kokous- ja juhlapalveluiden uutiskirjeessä kerrotaan vuokrattavien tilojen palveluista.

Tilaa Suomen kansallismuseon uutiskirjeitä