Seurasaari 64 Web

PERUUTETTU - Rakennusperinnön ja korjausrakentamisen ajankohtaispäivä 24.3.2020

, ,

Tilaisuus on peruutettu poikkeusolojen vuoksi. Järjestämme tilaisuuden mahdollisuuksien mukaan syyskaudella 2020. Tiedotamme tästä erikseen.

Aika: Tiistai 24.3.2020 klo 9 - 16

Paikka: Pankkisali, ympäristöministeriö, Aleksanterinkatu 7 Helsinki

Tilaisuutta voi seurata myös suorana verkkolähetyksenä

Rakennusperinnön ja korjausrakentamisen ajankohtaispäivässä esitellään mielenkiintoisia hankkeita, uusia ohjeita, hyviä esimerkkejä sekä tuoretta oikeuskäytäntöä.

Lämpimästi tervetulleeksi toivotetaan ympäristöhallinto, museoala, kuntien kaavoituksen ja rakennusvalvonnan viranomaiset, korjaus- ja restaurointialan ammattilaiset, opiskelijat ja muut aiheesta kiinnostuneet.

Ympäristöministeriön esteettömyys: Ympäristöministeriön pääsisäänkäynnille johtaa portaat ja luiska. Auditorioon on esteetön kulkuyhteys hissillä. Hissin mitat ovat noin 110 cm x 150 cm, mutta hissin ovet ovat vierekkäisillä seinillä. Kokoustilojen yhteydessä on esteetön wc. Ympäristöministeriön auditoriossa on induktiosilmukka.

Tilaisuuden järjestävät ympäristöministeriö ja Museovirasto.

Tilaisuuden ohjelma ja ilmoittautuminen