02 Institut Pere Mata interior
Institut Pere Mata Interior, the Réseau Art Nouveau Network

Museovirasto järjestää Réseau Art Nouveau -kulttuurireittiä esittelevän webinaarin

, ,

Kansainvälinen Réseau Art Nouveau -verkosto on Euroopan neuvoston sertifioima kulttuurireitti. Ilmoittaudu mukaan verkoston ja Museoviraston yhteistyössä järjestämään Introduction to the Réseau Art Nouveau Network -webinaariin 1.2.2024 klo 10.30-12.00

Webinaari on suunnattu erilaisissa organisaatioissa tavalla tai toisella jugendperinnön parissa työskenteleville. Lisäksi webinaari on hyvä tilaisuus Euroopan neuvoston kulttuurireittitoiminnassa mukana oleville tai siitä kiinnostuneille oppia toisen kulttuurireitin toimintatavoista. Museovirasto on Euroopan neuvoston kulttuurireittiohjelman kansallinen koordinaattori Suomessa.

Réseau Art Nouveau Network sai Euroopan neuvoston kulttuurireittisertifikaatin vuonna 2014. Reittiä hallinnoidaan Belgiasta, ja siinä on jäseniä useasta Euroopan maasta. Verkoston tavoitteena on aktiivinen yhteistyö jugendperintöä vaalivien organisaatioiden välillä ja tietoisuuden lisääminen jugendperinnön kulttuurisesta merkityksestä.

Webinaarissa kuulet muun muassa reitin peruskonseptista, vuosittaisista tapahtumista ja projektitoiminnasta. Webinaarissa pääsevät ääneen myös verkoston eri maiden jäsenet, jotka kertovat esimerkkejä reitin toiminnassa mukana olemisesta.

Ilmoittaudu maksuttomaan, kaikille avoimeen webinaariin viimeistään 30.1.2024. Webinaarin kieli on englanti.

Ohjelma ja ilmoittautuminen

Lisätietoja: