Mustavalkokuvassa kaksi naista aurinkotuoleissa pellon laidalla.
Auringonottoa Tuusulassa 50-luvun alussa. Kuva: Pekka Kyytinen, Kansatieteen kuvakokoelma, Museovirasto.

Arkiston, journalistisen kuva-arkiston JOKA:n ja kirjaston aukioloajat kesällä ja syksyllä

, , ,

Museoviraston arkisto, journalistinen kuva-arkisto JOKA ja kirjasto ovat suljettuna heinäkuun ajan. Viimeinen asiointipäivä arkistossa ja kirjastossa ennen kesätaukoa on perjantai 28.6.2024 ja JOKAssa torstai 27.6.2024 Palvelut aukeavat jälleen elokuun alussa.

Arkisto- ja kirjastopalvelut jatkavat syksyllä tutussa osoitteessa Sturenkatu 2a. Journalistisen kuva-arkiston JOKA:n palvelu jatkuu normaalisti Museoviraston Kokoelma- ja konservointikeskuksessa Vantaalla osoitteessa Kanervikkotie 4.

Arkisto on 1.8.2024 alkaen auki torstaista perjantaihin klo 10–16. Aineistot tulee tilata kahta viikkoa ennen vierailua, kuten aiemminkin. Myös vierailu asiakaspäätteillä tulee varata etukäteen aineistotilauslomakkeella.

Kirjasto avautuu kesätauon jälkeen torstaina 1.8. Kirjaston aukioloajat ja palvelut pysyvät ennallaan (omatoimiasiointi ti–pe klo 9–16, asiakaspalvelu ti–to klo 10–16).

Journalistinen kuva-arkisto JOKA on kesätauolla heinäkuun. Asiakaspalvelu jatkuu elokuussa normaalisti.