Vaunuvaja 12 Web

Museovirasto peruu tapahtumansa - museot toistaiseksi suljettu

,

Museovirasto noudattaa hallituksen yleisiä linjauksia ja THL:n ohjeita koronatartuntojen ehkäisemiseksi. Kaikki museokohteemme on toistaiseksi suljettu.

Päivitetty 27.3.2020 klo 14.25

Museovirastossa seminaarit ja tapahtumat on peruttu toukokuun loppuun saakka, ellei niitä kyetä järjestämään etäyhteyksien avulla. Tapahtumien ja tilaisuuksien osallistujille on ilmoitettu peruutuksista ja muutoksista.

Kaikki asiakaspalvelu kasvokkain on keskeytetty. Palvelupisteet on suljettu. Asiakaspalvelu muissa kanavissa jatkuu mahdollisimman sujuvasti, esimerkiksi puhelut ja yhteydenotot hoidetaan verkon kautta.

Kaikki asiakkaiden tekemät tilavaraukset toukokuun loppuun saakka on peruutettu tai siirretty, ja asiakkaisiin on otettu yhteyttä.

Museovirastoon kuuluvan Suomen kansallismuseon kaikki kohteet on toistaiseksi suljettu.

vt. pääjohtaja Elina Anttila
elina.anttila@kansallismuseo.fi, 0295 33 6131