Lumituisku Aunuksella 1992. Kuvaaja: Jaakko Julkunen
Lumituisku Aunuksella vuonna 1992. Jaakko Julkunen, Journalistinen kuvakokoelma, Museovirasto

Kirjasto palvelee rajoitetusti tammikuussa

Museoviraston kirjaston asiakastilat ovat suljettuina 31.1.2021 saakka ja asiakaspalvelu kasvokkain on keskeytetty. Lainoja toimitetaan kuitenkin ennakkovarausten perusteella omatoimista automaattilainausta varten.

Voit varata aineistoa sähköpostilla (kirjasto@museovirasto.fi). Vastaamme myös puhelimitse tiedusteluihin (0295 33 6060). Kerro sähköpostiviestissä varaamasi aineiston nimekkeen lisäksi Helka-korttisi numero. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun varaamasi aineisto on noudettavissa kirjastolta Sturenkatu 2:sta.

Varattu aineisto löytyy kirjakärrystä lainausautomaatin vierestä. Lainausta varten tarvitset voimassa olevan Helka-kortin ja PIN-koodin. Varattu aineisto kannattaa noutaa ti-to klo 9-15.

Tammikuussa erääntyvien lainojen eräpäivät on siirretty helmikuulle. Kirjaston ollessa suljettuna lainoja voi kuitenkin palauttaa palautusluukkuun, joka sijaitsee Sturenkatu 2:ssa pääsisäänkäynnille johtavien portaiden alapuolella.

Tietoa Museoviraston kirjastosta